evet arkadaşlar ve 2. reklam panolarımı yaptım...
inşallah beğenirsiniz...
işte link:
http://rapidshare.com/files/104250606/tahsin__etin_reklam_panolar__305_2.rar.html
bunlarda resimler: 1.resim

2.resim

3.resim

umarım beğenmişsinizdir...
bu benim 2. çalışmam...
herkese kolay gelsin...
NOT:DOSYANIN İÇİNDE BENİ OKU VAR ONA GÖRE YAPIN ARKADAŞLAR...
SAYGILARIMLA TAHSİN ÇETİN