baysimit Fener formasının lacivertini daha koyu yaparsan süper olur. Parlak da olmalı aynı zamanda. Eline sağlık.
NeFaKo yaparım tabiki formayı yaptım umarım beğenirsin önceden yaptığım kayserierciyesspor formalarını yayınlıyorum
NeFaKo sağol yorumun için popups videosuna bende baktım yapılıyorda skorbordun altına logoyu nasıl koycaz acaba
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo formayı yaptım beğenirsiniz inşallah (bu arada gsliyim bu formayla 6-0 yenilmiştik :D :D :D ) Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster temp güzel değil adam akıllı güzel bir temp bul;) diğer templer oyuna uymuyor gibi oluyor uzaklaşınca felan orjinal temler iyi oluyor güzel
Beckham_C.Ronaldo ya süper yapmışsın kırmızı formayı(acele yapmana rağmen)diğer formalarında süper olmuş :D
Dio Hudson Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo niye Allah iyiliğimi veriyor :D :D yorum için tşk Bana bi iylik yaptığın için;)