yorumlar için teşekkürler
ok yapmaya çalışırım bide fener formasını biraaz değiştirdim
ikisinin arasında fark yok herhalde

Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at
adidas temp leri falan var birde temiz temp ler var sen hangisisini kullanıon kardeş. bn çizimlerde zorlanıomda:(.
orjinal temp yani fifanın tempi