Orjinal Mesajı Yazan: KuRal
Sol bekte mi?
Hayır orta sahanın solu
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
aga şole bıse de var vederson atınca kazım da atıyo :)
Kazım Crespo'yu kesti beyler duyurulur :D:D İnanılmaz 2 liler çünkü ayıp olur bunlara birde Frei eklendi :)
Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane
Çok güsel gidiyosun Deha.Wederson coşmuş gerçekten:)
Sağolasın. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Turkcell Süper Lig Başladı !!
Rahat Oynadık Rahat Kazandık !

Bütün maç çok iyidik . İbb hiç etkin değildi . Bizde onların kötü performansını iyi değerlendirdik.
Samsun'a Lige Hoşgeldin Hediyesi !

Frei ve Kazım çok güzel oynadılar . İkisi de birer gol attı Lugano 'ya assist Vederson'dan ;)
İşte Gerçek Dost Frei

Bu takım karşısında adeta öldük öldük dirildik.Ama maçta çok iyi oynayan tek bir kişi vardı . FREİ !
Yine Frei

Bu haftada yüzümüzü Frei güldürdü.Valla alışmış gözüküyor Fenerbahçe'ye :)
Kezman + 1.5 Milyon Pound = Serdar Taşçı

Takasımızı yaptık ve Kezman'dan da kurtulmuş olduk :)
Parlayan Yıldızımız Vederson :

EK BİR NOT : ALEX YENİ SEZONA SAKATLIĞI SEBEBİYLE HENÜZ BAŞLAMADI :( :)