Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
Arsenal zor rakip ama olsun.Lig maçlarıda güzel.
Sağol yorum için :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ankara'ya Füze Düştü !

F.Bahçe , deplasmanda Mehmet Çakır'ın yaklaşık 35-40 metreden attığı enfes golle Ankaraspor'u yenmeyi başardı.
Konyaspor Sarhoş !

Konyaspor , F.Bahçe maçında kendi kalesine iki gol attı ve adeta maçı kendileri Fenerbahçe'nin eline verdiler.
F.Bahçe Şampiyon !

Fenerbahçe ligin bitimine 4 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.
Kadıköy'de Arsenal Show

Fenerbahçe öne geçmesine rağmen üstünlüğünü sürdüremedi ve 3-1 mağlup olarak büyük bir dezavantaj yakaladı.
Buraya Kadarmış !

Fenerbahçe Londra'da çok iyi oynamasına rağmen golü bulamadı.Şampiyonlar Ligi'nden elenmiş oldu.
Fenerbahçe Finalde Gibi...

Fenerbahçe kupada Bursa'yı 3 golle devirdi.İkinci maç için büyük avantaj sağladı.
Fenerbahçe Finalde

F.Bahçe uzun bir aradan sonra Türkiye Kupası'nı almayı hedefliyor.Finalde rakip BEŞİKTAŞ.
En Rahat Derbi

Şampiyon F.Bahçe Trabzonspor karşısında rahat oyununu galibiyetle süsledi.
Uğur Boral Kayserispor'da
Fenerbahçe'de mutsuz olan Boral sezon sonu Kayserispor ile sözleşme imzalayacak.
Yattara Fenerbahçe'de
Gineli oyuncunun sözleşmesinin sezon sonu biteceğinden Trabzonspor kolları sıvamış ancak maaşta bir türlü anlaşamamıştı.Ve bu öğlen Fenerbahçe'nin resmi sitesinden yapılan açıklamada sezon sonu Yattara ile resmi sözleşmenin imzalanacağı duyuruldu.