Orjinal Mesajı Yazan: Lost.
Orjinal Mesajı Yazan: isteemre_0405
bizi rahat bırakın biz yamamızı yapıyoruz yama bitince ekdi ayvrusu gibi üşüşürsünüz
hadi ordan yama yapacaklarmışta 3 ayda bitecekmiş. zaten 4. aya giricez bitene kadar en erken Haziran olacak zaten fifa09a ne kalacak. birde Euro 2008 çıkacak zaten boşuna uğraşmayın. Futbol ateşi çıkınca zaten ordan çalıp bizim diyeceksiniz. konunun ana sayfasından belli o bile Futbol ateşinden copy-paste. peeehhh
LOST DAYIMIN KOÇUM SEN SANA NE LAN HEM FİFA ATEŞİN 08 AYNISI DEĞİL BAZI ŞEYLERİ AYNI AMA BAZILARI KENDİMİZDEN KOÇUM KOLAY GELİSN SİZE DİCEK GEÇECEN ÇIKINCA İNDİRCEN HALLA HALLA
LLİ KONUŞTURUYORSUNUZ BENİ YAAAA TÖBE TÖBEEE