demirsolomon demirsolomon neler yapabilirsin hepsini yaz buraya [/QUOT türkçe yama yaparım.pankartları yaparım.açılış ekranını yaparım.mini faceleri yaparım.tsl teknik direktörlerini de yaparım.tema yaparım ve daha çoguu bjk_1903_dnzl oo iyi bize çok yardımcı olacak hem böyle erken bitirme şansımız olur:D :D By Seco ** Bilgi önemli değil yamamız çok kapsamlı olacak haber editörümüz bile olcak :D ** isteemre_0405 görüyosunuz değilmi bugün saat 12.00da basladık yamaya 2 saatte şık logoların hepsi bitti!!! FIFACI_09 ben warım ama sadece pankartLAR kaptanlık bandı adboards ve güncel kadroları alırım bide arkaplan isteemre_0405 iiolurduda artık ortak alımımız bitmiştir FIFACI_09 yani olamazmıyım isteemre_0405 olmaz artık yapımlara basladık onların hepsiyle bysaeco arkadaş ilgilenecek soccerdelisi Siz bunu yapsanız da yapmasanız da bir şey değişmeyecek kimse indirmeyecek çünkü futbol ateşiyle aynı olacak ve o daha önce çıkacak ama eğer öyle olmasını istemiyorsanız anca BySeco yaptıklarını çekebilir futbol ateşinden o sayede belki bitirirsiniz ama millet ya bunu indirir ya onu burada önemli olan hangisinin önce çıkacağı... isteemre_0405 biz yamamızı yapalımda isteemre_0405 ortak alımları bitmemiştir başvuracak olanlar msn adreslerini yazsınlar bjk_1903_dnzl Orjinal Mesajı Yazan: soccerdelisi Siz bunu yapsanız da yapmasanız da bir şey değişmeyecek kimse indirmeyecek çünkü futbol ateşiyle aynı olacak ve o daha önce çıkacak ama eğer öyle olmasını istemiyorsanız anca BySeco yaptıklarını çekebilir futbol ateşinden o sayede belki bitirirsiniz ama millet ya bunu indirir ya onu burada önemli olan hangisinin önce çıkacağı... slm soccerdelisi tamam belki fifa 08 ateşi bizden ilk önce çıkabilir ama en güzeli ni yine siz yani arkadaşlarımız seçecek onların yaptıkları yamadan daha güzel olcak göreceksinizz ! ! ! !! !!! slayerferhat16 http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM>http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> oyuna yeni video ekleneceğini belirtmişsiniz bunu ekliyebilir misiniz istediğiniz formatta size yollayabilirim Insanity siz bu yamayı yapın ben fifayı bırakcam ;) isteemre_0405 bizi rahat bırakın biz yamamızı yapıyoruz yama bitince ekdi ayvrusu gibi üşüşürsünüz By Seco Orjinal Mesajı Yazan: Insanity siz bu yamayı yapın ben fifayı bırakcam ;) Bırakmayan en ad? şere?siz olsun mu ? Çıkıncada indirisin ama. Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: isteemre_0405 bizi rahat bırakın biz yamamızı yapıyoruz yama bitince ekdi ayvrusu gibi üşüşürsünüz hadi ordan yama yapacaklarmışta 3 ayda bitecekmiş. zaten 4. aya giricez bitene kadar en erken Haziran olacak zaten fifa09a ne kalacak. birde Euro 2008 çıkacak zaten boşuna uğraşmayın. Futbol ateşi çıkınca zaten ordan çalıp bizim diyeceksiniz. konunun ana sayfasından belli o bile Futbol ateşinden copy-paste. peeehhh Insanity tamam beyler ben şakasına söyledim zaten tartışma konusunuda bilmiyom key olsunb diye yazdım :D kolay gelsin size bjk_1903_dnzl Orjinal Mesajı Yazan: slayerferhat16 http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM>http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> oyuna yeni video ekleneceğini belirtmişsiniz bunu ekliyebilir misiniz istediğiniz formatta size yollayabilirim ÇOK TŞK EDERİM AMA GRUBUMUZDAKİ ARKADAŞIN BİRİ DEDİ ZATEN BUNUDA BENCE İLK ÖNCE YAMAYI BİTİRELİM AÇILIŞ VİDEOSU KOLAY AMA YİNEDE SAĞOL « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
isteemre_0405 görüyosunuz değilmi bugün saat 12.00da basladık yamaya 2 saatte şık logoların hepsi bitti!!!
FIFACI_09 ben warım ama sadece pankartLAR kaptanlık bandı adboards ve güncel kadroları alırım bide arkaplan
soccerdelisi Siz bunu yapsanız da yapmasanız da bir şey değişmeyecek kimse indirmeyecek çünkü futbol ateşiyle aynı olacak ve o daha önce çıkacak ama eğer öyle olmasını istemiyorsanız anca BySeco yaptıklarını çekebilir futbol ateşinden o sayede belki bitirirsiniz ama millet ya bunu indirir ya onu burada önemli olan hangisinin önce çıkacağı...
bjk_1903_dnzl Orjinal Mesajı Yazan: soccerdelisi Siz bunu yapsanız da yapmasanız da bir şey değişmeyecek kimse indirmeyecek çünkü futbol ateşiyle aynı olacak ve o daha önce çıkacak ama eğer öyle olmasını istemiyorsanız anca BySeco yaptıklarını çekebilir futbol ateşinden o sayede belki bitirirsiniz ama millet ya bunu indirir ya onu burada önemli olan hangisinin önce çıkacağı... slm soccerdelisi tamam belki fifa 08 ateşi bizden ilk önce çıkabilir ama en güzeli ni yine siz yani arkadaşlarımız seçecek onların yaptıkları yamadan daha güzel olcak göreceksinizz ! ! ! !! !!!
slayerferhat16 http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM>http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> oyuna yeni video ekleneceğini belirtmişsiniz bunu ekliyebilir misiniz istediğiniz formatta size yollayabilirim
By Seco Orjinal Mesajı Yazan: Insanity siz bu yamayı yapın ben fifayı bırakcam ;) Bırakmayan en ad? şere?siz olsun mu ? Çıkıncada indirisin ama.
Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: isteemre_0405 bizi rahat bırakın biz yamamızı yapıyoruz yama bitince ekdi ayvrusu gibi üşüşürsünüz hadi ordan yama yapacaklarmışta 3 ayda bitecekmiş. zaten 4. aya giricez bitene kadar en erken Haziran olacak zaten fifa09a ne kalacak. birde Euro 2008 çıkacak zaten boşuna uğraşmayın. Futbol ateşi çıkınca zaten ordan çalıp bizim diyeceksiniz. konunun ana sayfasından belli o bile Futbol ateşinden copy-paste. peeehhh
Insanity tamam beyler ben şakasına söyledim zaten tartışma konusunuda bilmiyom key olsunb diye yazdım :D kolay gelsin size
bjk_1903_dnzl Orjinal Mesajı Yazan: slayerferhat16 http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM>http://www.youtube.com/v/fBdU39IhhHM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> oyuna yeni video ekleneceğini belirtmişsiniz bunu ekliyebilir misiniz istediğiniz formatta size yollayabilirim ÇOK TŞK EDERİM AMA GRUBUMUZDAKİ ARKADAŞIN BİRİ DEDİ ZATEN BUNUDA BENCE İLK ÖNCE YAMAYI BİTİRELİM AÇILIŞ VİDEOSU KOLAY AMA YİNEDE SAĞOL