Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan
Yok Eren"im, sen sorunu bilmiyorsun. Sorun şu ki, Fenerbahçe"nin oynadığı tüm rakip takım kötüdür. Hele birde bu takımı yenmişsen, o takım bataklığa girmiş durumdadır. ;) Salla boşver. Herkes fikrini söylesin bakalım. Nereye kadar.
Harika söylemişsin gökhan gerçekten anlaması güç bir durum bu neden Fenerbahçe mizin bütün rakipleri o gün kötü oynamış oluyorlar?Ey Chelsea nin kötü oynadığını düşünen sevgili arkadaşlar size uzun bir soru soracağım şimdi:Inter 1. ,PSV 2. ,CSKA 2. ,Sevilla 1. ve 2. ayrıca son olarak Chelsea 1. maçlarında bu takımlar gerçekten çok kötü oynadılar değil mi? Artık Fener in başarısına saygı duymamak için kendinizi böyle kandırıyorsunuz.Erman Toroğlu gibi Fener kısmetli takım diyorsunuz ama hiç belli olmaz Fener bu turu geçerse hatta çok çok güzel birşey olurda Fener şamp. ligi finaline kalırsa ozamanda Şamp. Ligi nin kalitesi DÜŞTÜ diyecek kadar DÜŞECEK MİSİNİZ?