1.Diğer liglerde olan biteni görebilelim (puan durumu, gol krallığı vb. )
2.Seyircilerin hepsi aynı anda seviniyor gol atınca rakip takımın seyircileri üzülse
3.Yedek oyuncuların sayısı artsın en fazla 7 oluyor
4.Antrönörler gözüksün saha kenarından el kol hareketleri yapsın ( Fatih Hoca gibi :D )
5.Duran toplarda defans oyuncuları ileri çıksın kafa vursunlar toplara
6.Baraj sırası ayarlansın 1.60 cm.lik adamın barajda ne işi var
7.Sakatlanan oyuncular sedye ile çıksınlar
8.Takımların kadroları sürekli aynı olmasın değişsin 4-4-2 olur birdahaki maç 4-1-4-1 olur fb.de kezman sol açık oynuyo yaw :D