Oyuncu değişimi yapılırken dördüncü hakem tabela göstersin, yanında antrenör ve futbolcu dursun. Oyuncu çıkarken seyirci alkışlasın ve oda taraftarları (tabi maçın yıldızı olursa)
Oyun esnasında Lig Tv de olduğu gibi ekran soldan ve alttan daralsın reklamlar çıksın.
Maç oynanırken diğer maçların sonucu alttan geçsin.
Panolar hareketli olsun.
Gol olunca bütün futbolcular sağ elini kaldırıp koşmasın, gol sonunda nasıl sewiniyosa onla orantılı olsun ve gol olduğu zaman biraz duruyorlar sanki noluyosa :D
Maç bitiminde hakem elini kaldırsın düdüğü çalsın.
Şike olsun.
Sürekli panolarda aynı şey yazmasın.
Maç öncesi stad dışında taraftarlarla ropörtaj yapılsın ve futbolcular maç öncesinde ısınsın.
Maç sonunda futbolcularla ropörtaj yapılsın.
Kupa kazanıldığında soyunma odasında çoşku olsun.
Saha kenarındaki gazeteciler hareketli olsun.
Birde top tribünlere gittiinde top kaybolmasın seyirciler gerçekteki gib topu tutsun ve sahaya atsınlar...
Daha çok isteğim var ama bunlardan bir tanesi bile olsa güzel olur.