Vanquish Bu gün eve gidince bakacağım, arşivde duruyor olması lazım Şükrü saracoğlu, upload ederim. :)
FearLess5541 Bu gün eve gidince bakacağım, arşivde duruyor olması lazım Şükrü saracoğlu, upload ederim. :) Kardeş eğer bu bütün yamalarını birleştirebilirsen harika bir yama çıkar ortaya :D kadroları 2012-2013 yaparsan bida eğer tek başıma yapamam o kadarını dersen yardım edebilirim :)
Vanquish kardeş şükrü saraçoğlunu altarnetif yüklesene Şükrü Saracoğlu yeni link; http://www.dosya.tc/server17/TDyIMR/ecp_07_tur_istanbul_sukru.rar.html
Vanquish Kardeş eğer bu bütün yamalarını birleştirebilirsen harika bir yama çıkar ortaya :D kadroları 2012-2013 yaparsan bida eğer tek başıma yapamam o kadarını dersen yardım edebilirim :) Maalesef o kadar profesyonel değilim. :) Data klasörü küçük olsa paylaşıcam ama olmuyo. :)
Vanquish bu arada şükrü saraçoğlu içinde çok teşekkür ederim Rica ederim, dediğin gibi rarlayıp torrentleme olayını arştırıcam, eğer zor bir şey değilse paylaşırım, siz artık datayı ayıklarsınız. :)
FearLess5541 kardeş şükrüsaraçoğluna girerken oyundna atıyor herşeyi tamam oyuna girerken atıyor :( çözümünü biliyormusun?
Vanquish kardeş şükrüsaraçoğluna girerken oyundna atıyor herşeyi tamam oyuna girerken atıyor :( çözümünü biliyormusun? uzun zaman oldu problem yaşamayalı ama belgelerim altındaki FIFA klasörünün içini temizle bakalım düzelecekmi. Temizle derken o kalsörü boşalt, yine baka bir yerde yedekte tut ne olur ne olmaz. Daha önce kayıtlı oyun ayarlarıyla çakıştığı için atabiliyordu oyundan.
Vanquish hayır yene atıyor kardeş olmadı O zaman oyununa attığın yamalar çakışıyor, baştan kurup stadı öyle yüklemeyi denemen gerekebilir. Data için müsait olunca bakıcam.
dangersada00 arkadaşlar raip bnde inmiyor dosya bulunamadı diyor bşka bi link bkliyorum sizden yardım lütfen