RoBiNHo_I0 saol arkadaşim ya kaç gündür ariyordum.! önemli değil istediğin face varsa bulmaya çalışırım :)
NiLmar0033 saol arkadaşim ya kaç gündür ariyordum.! önemli değil istediğin face varsa bulmaya çalışırım :) face deilde vanquish'in ekran kalitesi güzel yama kullaniyo ama hangisi biliyonmu ? weya sence :D
RoBiNHo_I0 saol arkadaşim ya kaç gündür ariyordum.! önemli değil istediğin face varsa bulmaya çalışırım :) face deilde vanquish'in ekran kalitesi güzel yama kullaniyo ama hangisi biliyonmu ? weya sence :D bilmiyorum valla :)
Vanquish Evet gençler, nasıl gidiyor çalışmalar? :) Uzun bir aradan sonra uğrayayım dedim, kaç kişi kaldık 07'ci. :)
RoBiNHo_I0 Evet gençler, nasıl gidiyor çalışmalar? :) Uzun bir aradan sonra uğrayayım dedim, kaç kişi kaldık 07'ci. :) ben varım :)
Vanquish RoBiNHo_I0 kardeşim sen hep buradasın zaten. :) Artık yaşlandım, Fifaya fazla vakit ayıramıyorum, o kadar oyun çıktı ama hala açıp ısrarla 07 oynamaya devam ediyorum. :) 4GB'lık data klasörümde yama üstüne yama var, oyun hala inatla çalışıyor. :D
RoBiNHo_I0 RoBiNHo_I0 kardeşim sen hep buradasın zaten. :) Artık yaşlandım, Fifaya fazla vakit ayıramıyorum, o kadar oyun çıktı ama hala açıp ısrarla 07 oynamaya devam ediyorum. :) 4GB'lık data klasörümde yama üstüne yama var, oyun hala inatla çalışıyor. :D kaliteli yamalar olduğu içindir :D
Vanquish kaliteli yamalar olduğu içindir :D eyvallah :) zamanında ne bulursak yamadık, oyun kah açıldı kah patladı :D forma vb. yamalar yapamam ama elimdekileri paylaşırım, gördüğüm kadarıyla CM07 bulamamış arkadaşlar, en kısa zamanda upload edip buradan paylaşacağım, saygılar.
Vanquish Programları upload ettim, indirme linkleri; Creation Master 07 http://www.upload.gen.tr/d.php/www/kgkt8q8z/Setup_CM07_2_02.exe.html Monkey Dragon 07 (CM07'den daha basit bir yama programı) http://www.upload.gen.tr/d.php/www/2b57gcs1/07_MonkeyDragon_Series.exe.html
RoBiNHo_I0 Programları upload ettim, indirme linkleri; Creation Master 07 http://www.upload.gen.tr/d.php/www/kgkt8q8z/Setup_CM07_2_02.exe.html Monkey Dragon 07 (CM07'den daha basit bir yama programı) http://www.upload.gen.tr/d.php/www/2b57gcs1/07_MonkeyDragon_Series.exe.html güzel paylaşım :)
Vanquish Kardeşim senin datayı uploadlarmısın ? Benim data 4gb. nasıl upload'lıyabilirim fikri olan var mı? :)