grafikler klasik fifa grafigi yani 07-08 neyse euro 2008 de o ama soyle bisey var sutlar,paslar oyuniçi daha atraktiv olmus hosuma gitti oynabilirlik gelistirilmis,zaten fifa bu seneki pes2008 fiyaskosundan yararlanıp bambaska bi fifa09 yapsa artik one gecebilir pes 2008 bu sene sadece next-gen grafiginden dolayı tutuldu onun dısında hicbisey yoktu nerdeysen sutlar igrencti gol oluyo spiker bagırmıyo falan anlamıyosun bile gol oldugunu yani tam bi fiyaskoydu,ayrica ben su an sadece PC icin konusuyorum zaten fifa xbox ve ps3 de pes in tahtını bu sene salladı bile euro 2008 videolarınıda gordum xbox icin tek kelimeyle muhtesem..yani
FIFA+NEXT-GEN GRAFİK+DAHA GERCEKCI OYNANABILIRLIK = IN
PES&WE = OUT :)