Arkadaşlar oyunu beğendim diyebilirim..
Sevindiğim bir tarafı öyle yüksek bir konfigurasyon istememesi..İndirirken kuşkum vardı acaba sistem kaldırır mı diye ama yüksek detayda sorunsuzca oynadım..
Son saniyelerde rakip cezasahasında bitirme oldu ama fifa da yıllardır anlamadığım ve alışık olduğum bir durumdu bu, duraklama anlarında top ne zaman havalanırsa bitiyordu maç..Bir saçma olay daha var, aslında baya var ama ilk izlenim olarak dikkat çeken bir taraf, oyuncular kısa kollu forma giyiyor,eldiven takmışlar, gündüz, hava güneşli, oyuncuların ağızlarından soğuk havada mücadele ediyorlarmış gibi duman çıkıyor..
Öte yandan, seyirciler güzel..Saha zemini acayip değil, eski serilere göre çok daha iyi..Ben mesela fifa07 ile kıyaslıyorum, fifa08 oynamadığım için..
Paslar, uzun paslar, ceza sahasına ortalar, kademe anlayışı, forvetlerin pres ve çapraz koşuları, boş alanlara koşuları,top fiziği ve ağırlığı, top sürme, son vuruş ve plaselerde geliiştirmeler olmuş..
Ama sinir olduğum da çok durum var...Şu serbest vuruşlara bir çare bulunmalı, daha geliştirilmesi gerek..Hakemler aynı, oyuncu yüzleri, itirazları, sevinmeleri yıllardır aynı..
Sonuç olarak, artık şu fifa07 nin izlerinden birz daha uzaklaşılması gerek..Biraz daha yenilik lazım, hep aynı oynanış, benzer grafikler oyundan ve seriden kişiyi soğutuyor.