uurture **O-Edit kullanıyormusun? Çünkü dikkat ettim hep gözlerde problem var diğer taraflardada aksaklıklar var ama onları tecrübesizliğine bağlıyorum...**
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r o-edit acılmıyor :S o-edit açılır sen fsh kullanıp açmayı bilmiyorusun.