Vortex Facelere diyecek yok güzeller... güzel yapmışsın ama bu konu açma derdi neki devam etsen öncekilerden daha iyi olabilir
Darkmute **Face'i olan oyuncuları yapma. Millet o yüzden emeğine saygının "s" sini göstermio.Yaptığın faceler iyi. Bunları face'i olmayan oyuncularla desteklersen ii olur.**
siretunsal volkan zaten iyiydi alexin dudaklarda sorun var ama iyi gidiyo emeğe saygı Edit: ayrıca elxin kaşlarda ve gözlerdede ufak sorunlar var