Omer_Can108 Orjinal Mesajı Yazan: Venom Fransızca olan başlangıç ekranındaki tuşların Türkçelerini yazayım: Nouvelle Partie: Yeni Oyun Demiére Partie: Son Oyun Charger Partie: Kayıtlı Oyun Yükle Partie Rapide: Hızlı Oyun Yükle Réseau: Ağdan Oyuna Bağlan Ben bu butonlara Photo Filtre programıyla Türkçelerini yazdım oyunda çalışıyor
sebos5252 Orjinal Mesajı Yazan: omercan108 Orjinal Mesajı Yazan: Venom Fransızca olan başlangıç ekranındaki tuşların Türkçelerini yazayım: Nouvelle Partie: Yeni Oyun Demiére Partie: Son Oyun Charger Partie: Kayıtlı Oyun Yükle Partie Rapide: Hızlı Oyun Yükle Réseau: Ağdan Oyuna Bağlan Ben bu butonlara Photo Filtre programıyla Türkçelerini yazdım oyunda çalışıyor nsl yaptın paylaşır mısın
Venom Orjinal Mesajı Yazan: ncylmz bu yamayı nereye kopyalıcaz??? "Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins\" klasörüne atman gerekiyor. Bu konuda daha detaylı bilgi bulabilirsin.