Orjinal Mesajı Yazan: eraybarrichello
ben skinleri bi türlü kuramıyorum litfen biri bana yardım edermi...
Forma Pakedini Oyunda Görmek İçin;
Rarlı dosyadan çıkan klasörü C:\Documents andSettings\Kullanıcı Adınız\Belgelerim\Sports
Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\skins içerisine atmanız yeterli olacaktır. Eğer
ki ''pictures'' ve ''skins'' klasörleri bilgisayarınızda yoksa siz kendiniz oluşturacaksınız.
Eğer Oyunda Gözükmezse;
C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız\Application Data\Sports Interactive\Football Manager
2008\cache klasörünü silmeniz yeterli olacaktır. Applicon Data gizli klasördür. Bu klasörü görmek
için Araçlar-Klasör Seçenekleri-Görünüm'' sekmesinden ''Gizli Dosya ve Klasörleri Göster''
yazısını işaretlemeniz gereklidir.