deadly_tempest abi banada yapabilirmisin.. resim biraz kalitesiz olabilir ama oldugu kadar yapabilirsen sevinirim.. http://img78.imageshack.us/img78/4172/88if8.jpg buyur link.. şimdiden cok saol...
tayfunyavuz1 abi banada yapabilirmisin simndiden saol ellerin dert görmesin http://www.hizliresim.com/2008/6/2/3763.jpg
tayfunyavuz1 ama hocam verdigin sözün altından kalkacansın bundan sonra kabul etmesen bile bizimkini yapmak zorundasın
Devil Man oks yuzunden giremiyordum hayla da oks var ona calışıom bi 8 hazirana kadar bekleyin pc kurucam şuan leptop dan yazıon :S
m.ikbal tamam hakaniznik Banada yapabilirmisin wickedqame oks bitti hadi yapp.. gsik1905 eeee nerde faceler kardes oks bitti simdi neoldu hayirdir m.ikbal yaw sbs bile bitti hane faceler:mad: « Önceki Sayfa