rd deep birader olmş resm ben beğendim çok eline sağlık fakat ben burdan tıklayamıyorum resmi kaydetmek için anlamadım yani böyle normal link koyarmısın ben tıklıyıp indiriyim
mucofb54 kardeşim işte yeni resim bunla olur herhalde... ;) http://img376.imageshack.us/my.php?image=s6300845jk9.jpg
raulbravokan Bende çekip yollucam benimkinide yapar mısın birde bu resimi nasıl pese atacağız http://www.hizliresim.com/2008/3/27/1951.jpg Buyur şimdiden teşekkürler
emonettea kiral_10 kardeş senin resim link yanlış ona göre düzelt derim editle Gfb_3M1r renkdaşıma başarılar dilerim
mucofb54 Orjinal Mesajı Yazan: mucofb54 kardeşim işte yeni resim bunla olur herhalde... ;) http://img376.imageshack.us/my.php?image=s6300845jk9.jpg benim face ne oldu....
rd deep kardeş önceden yapmıştın ama resim kötü olduğundan olmamıştı şimdi bu resimden yapabilirmisin acaba?
Alexotan BenimKinide Yapabilirsen Cok sevinirim http://img509.imageshack.us/my.php?image=spa0092ih6.jpg
sessizezgi ARKADAŞ MERHABA.BEN KENDİ RESMİMİ SANA GÖNDERSEM ÇİZERMİSİN. HA BİDE BİR SORUM OLACAK. BEN BU RESMİPLAYSTATİON 3E ATABAİLİRMİYİM.BU KONUDA YARDIMINI BEKLİYORUM.TEŞEKKÜRLER
gsik1905 arkadasim hem böyle konu aciyorsun hemde yapmiyorsun ilk istek yapanlardanim yapacam dedin aylar oldu hala yapmadin yamiyacaksan söyle de bosuna beklemiyelim saygilar
07fb07 kardeş yaa benimkinide yaparmısın çok makbule geçer valla ya buyur sana bide link http://www.hizliresim.com/2008/5/19/64.jpg
07fb07 hadi bekliorum kolay gelsin özel mesaj atsanda olur buraya koysanda olur ama mutlaka bi yap yaw nolur