tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ ne diyon sen yhaa doğru düzgün konuş Türk takımları hakkında moderatörler görün şunu bu siteye yakışmıyor!!!
Spawn_LP Beşiktaş takımı ilk maçta kendi evinde 3-1 yendiği BATE takımını rövanşta da 2-1 mağlup etti ve 3.ÖnEleme'de Slavia Prag'ın rakibi oldu.
Spawn_LP Beşiktaş yeni teknik direktörüyle birlikte lige galibiyetle başladı.Denizlispor'u 1-0 mağlup eden Beşiktaş ilk haftayı 3. sırada tamamlıyor.
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed güzell hadi bakalım basarılar ... senden CL'de en az 2. tur ve TSL'yi istiyoruz ;) ... Aynen Katılıyorum BEnde Yoksa Gözümüze Gözükme:P
_extinction_ yaw ben bi galatasaray lıyım , amabu oyunda nedenini anlamadığım 1şekilde beşiktaş a sempati duyuyorum , sadece oyundalar dahilinde beşiktaş ı oynadığı tüm turnuwalarda şampiyon görmek istiyorum:D;)
Spawn_LP Beşiktaş Çek Cumhuriyeti'nin başkenti Prag'da oynanan karşılaşmada 3-0 öne geçmesine karşın üstünlüğünü koruyamadı ve maç 3-3 sona erdi.
Spawn_LP Beşiktaş Avrupa dönüşü Ankaraspor karşısında puan kaybetmedi ve ligdeki iyi formuna devam etti.
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: SerseriSpawn 3-3 tabi ki çok iyi biR sonuç ama 3-0 dan 3-3 olması da en az o kadar kötü sonuç! :S o zaman 3-0 yapınca bundan sonra orta sahayı daha kalabalık tut ilk toplara basan adamları oynat böylece skoru koru ama çok geri çekme takımı nacizane fikrim amaç akıl vermek değil yanlış anlama
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: SerseriSpawn 3-3 tabi ki çok iyi biR sonuç ama 3-0 dan 3-3 olması da en az o kadar kötü sonuç! :S o zaman 3-0 yapınca bundan sonra orta sahayı daha kalabalık tut ilk toplara basan adamları oynat böylece skoru koru ama çok geri çekme takımı nacizane fikrim amaç akıl vermek değil yanlış anlama Anlat Cemil Abi.Senin tecrübene ihtiyacımız var.Senin kariyerinde o kadar başarılısın.Anlatda bizde biraz başarılı olalım