İşte Beşiktaş takımının yeni teknik direktörü Sezer Aydın yönetiminde çıktığı ilk hazırlık maçları.


Sezer Aydın Galatasaray ile İnönü Stadı'nda oynanan hazırlık karşılaşmasının ardından yaptığı açıklamada: "Yeni sezon hazırlıklarımızı bu karşılaşmanın ardından tamamladık ve Şampiyonlar Ligi 2.Ön Eleme Turu'ndaki rakibimizi beklemeye koyulduk" dedi.