Ben bu kadar balli takim görmedim ya. Belliydi, kaleci nede olsa kazma. Her macta hata yapiyor. Gerci bu kadar büyük hatada beklemiyorduk.
Galibiyetle pek alakasi yok ama her hafta söylüyorum bugün asiri oldu. Yusuf hakeme "yanhakem devam oyna diyor" dedi diye sari yior. **2 dakika sonra** Ümit hakemi cocuk gibi azarliyor, hakem nerdeyse özür dileyecek. Aynisi Sabri ve Hakan icin. Olamaz ya. Birileri bunlari görmesi lazim. Ümit 4. itirazda kart görüyor.
Denizli ölmüs ya. Yusuf uzun süre sakatti, 30 dakikadan sonra bitti. Gerci 2 zorunlu degisiklik olmasaydi düzgün degisiklik yapip maci berabere bitirebilirlerdi.
Neyse saglik olsun. Yinede lideriz :o