Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Ronnie Schwartz Nielsen Okan mı oynuyor, ben mi yanlış görüyorum Evet, golünü de attı:)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Denizli'nin 40 yılın başı bir iyiliği tutacak bize maç böyle giderse. Olmadı,canımız sağolsun. Teşekkürler Denizli,teşekkürler Servet.
kurdt goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllll !! Servet'im ya !! Ayıboğan servetttt oooooo oo ayıboğan servetttttt!!!