totti10roma kanka yama güzelde bende çok kitlenio oyun ya :S vista benimki ama fifa 08 bu kadar çok kitlenmiodu
caglar92 ya arkadaşlar şimdi bunu indirince fifa 08 ayrı euro 08 ayrı mı olcak yoksa fifa gidecek sadece euro 08 mi kalcak?
SaMeT 1997 ya kardeşim kurulumu bide yazıyla anlatsaydın kuramayanlar için daha kolay olurdu.ben yükledim çok güzel bi çalışma eline sağlık.ve ayrıca bende görüntü kalitesi düşük değil tam tersi fifa08 den daha güzel gözüküyor...