Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami
Bende teklif yaptım hemde ilk sezonda.Bir kerede beni kabul etmeyip İstanbulspora gitmişti:DFinal maçının ss 'sini bekliyoruz:)Çabuk yapda merakdan öldük:D
Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
kesinlikle valla ya cok merak ettim beklioomm
Hami Sen Trabzonsporsun Ya Orda Fazla Forma Şansı Bulamayabilirim Diye Kabul Etmemiştir Büyük İhtimal..Final Maçını Yaptım Birazdan SSleri Koyucam Sabırsızlanmayın;)
xxx
Sakaryaspor'un Genç Takımı Bile 4-1 Plakayı Yazmış Helal Olsun Bea:D

Fortis Türkiye Kupası Final Müsabakası:

Dominik Werling Kırmızı Kart Görmese 12.Dakikada Belki Yenebilirdik,Neyse Sağlık Olsun Öcümüzü Alıcaz..Arkadaşlar Malesef Finalde Fenerbahçe'ye Boyun Eğdik Ama Olsun Seneye UEFA Kupasındayız:D