Orjinal Mesajı Yazan: zafer78
Vay İngiltereyi yenmek büyük başarı ama bu 8.02 kolay heralde yha adamlar beni 5. sıradayken kowduklarına göre
Saolasın Zafer.DB'nin zorluğu yada kolaylığı yok Yavuz'un söledikleri doğru.
Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero
Hadi baekm Mert Kaldır kupayı.
Bakalım Final'e çıkabilecekmiyiz Tarık:o
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
mert kupayı buraya getir buraya getiiiiiiir buraya getiiiiir
Ooo Cemil KAYA Oleyyy,Cemil KAYA Oleyyy,Cemil KAYA Oleyy:D:D İnşallah Cemil Abi Dünya Kupası ile beraber dönücez Güney Afrika'dan:)
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
eyvallah kardeşim sağol ama kastamonu alınamıyor çünki3. ligde alınsa zaten ben onları tsl şampiyonu yapıp CL yı alırım be:D:D:D: tabi bunları sende yaparsın da hanı bende yaparım demek istedim;):D:D
2.Lig B Kategorisine çıkarsa Kastamonuspor,menajeri olucam oranın:) Yok Cemil Abi sende tecrübe var,deneyim var ben daha senin çırağın konumundayım:)
Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba
australya maçında son dakikada iyi kurtarmışın
Evet biraz öyle oldu ama bi kerede şans bize gülsün dimi:)
------------------------------------------------
2010 FIFA World Cup Second Round Matches:
