Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
mert burda tecrubelı doktor var yanı ıhtıyacı olursa 2. bı ısı kbl edebılırım:D
Mayıs ayı içerisinde maaşta anlaşırsak düşünebilirim:p
Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Arjantin'in başında ben olucam; biliyosun:p
Bizim amacımız direk KUPA:D:D
O zaman işimiz çok zor:p Kadromda Messi,Agüero olsaydı bende şampiyonluğa oynardım,benim kadroda kaç tane teknik oyuncu var Sertaç:)
Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez
Ooo naptın Mert turnayı gözünden vurdun:D Senin doktorlara da yazık:D Hakikaten revire dönmüş adam ordan takım çıkartılır ya:D
21A takımlada çıksak Çeyrek Final'e geleceğiz:D 9 oyuncum sakat,anam noldu böyle sanki dün Sakaryaspor maçına gelip arada kaldılar:p Savaştan çıkmış gibiler.
-------------------------------------------------
"Hüsnü Özkara;Yeni Personel Peşinde!"
"Benimle çalışmak isteyen,Poland teknik kadrosunda yer almak isteyen birileri varsa benimle msn üzerinden irtibata geçmeleri rica olunur.21A&19A Takımlarına 1'er menajer;3 Doktor;4 Antrenör;1 Yardımcı Antrenör alınacaktır.Msn adresime resmi web sitem üzerinden ulaşabilirsiniz.Teşekkürler."
Mayıs Ayı Dünya Sıralaması:

2010 FIFA World Cup South Africa News:

