becke burda olmayan ve orda olan güzel stadları koyunca izinsiz alıntı yapma diyolar bende direk linkini verdim amacım reklam yapmak değil
Devil Man verme işte allahım reklam oluyor forum kurallarını okuyunuz lütfen.Ozaman lütfen İzin alarak yayınla ve ALINTI yaz!!!
Zakk_Wylde ya kardeş paylaşım için saolda benim esas sormak istediğim senin bu espn live yazan yukarıdaki skorboardı nerden indirdin bide futbolcu isimlerinin yazdığı kısmı bu ikisini ayrıca import edebilirmiyiz pesturka ya??? çok hoşuma gittide onlar
ertantesss kardesım ben stadı ındırıorumda bırsey soracagım o taraftar formaları varmı yoksa nerden ındırebılırım trubunler cok guzel gorunuor eger elınde varsa lınk verırmısın bızde ındırelım ya sımdıden sagol bu arada stad ıcın sagol ....