Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r ya viila mary deil arkadaşlar Estadio Jose Alvalade stadın da Günaydın... :D Nereden öğrendin çok merak ettim doğrusu... :D
Devil Man sacma sapan konuşma Ben Konuyu Acmadan Once Yuklemiştim İşim cıktı dana yeni mesajları Okudum Bu arada 2 fenerbahceli olarak iyi gecinsek ne garezin var bana anlamadım
Kezman_batu9 tamm beyler oldu bende 2. yada 3. stad olması lazım stadın ismini yazamıyorum şuan evde degilim. aklımdada yok importlama işlemini düzgün yapınca oluyor.
Kezman_batu9 tamm beyler oldu bende 2. yada 3. stad olması lazım stadın ismini yazamıyorum şuan evde degilim. aklımdada yok importlama işlemini düzgün yapınca oluyor.
Kezman_batu9 stadın adınıda isteyenler düzenleme menüsünden stadyum seçenegine girerek kadıkoy şükrü saracoglu olarak düzeltebilirler. bilmeyen arkadaslarım varsa bilgisine...
Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: Kezman_batu9 stadın adınıda isteyenler düzenleme menüsünden stadyum seçenegine girerek kadıkoy şükrü saracoglu olarak düzeltebilirler. bilmeyen arkadaslarım varsa bilgisine... Her stadın ismini düzeltemezsin . Bu da onlardan biri.
mertince peki arkadaşlar biz bu stadı yükledikde takım dğzenleden fenerbahcenin üzerine gelin stad deiştirme sönük onu nasıl halletcez bilen warsa lütfen paylaşsın
ShankaFB resmini nerden değiştirdin hangi dosyada ve hangi prg ile söylermisin bide bu stadtada hızlanma sorunu var onu nasıl halledicez
maradona10 bi sükrü saracoglu resmi koyun o zaman ben denedim bi türlü olmuyor. 1021 üzerine kopyalayamiyorum