Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: R2.ScHuMi_1
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Merak etme Ulaş, başka bir takımla ilgili maç konusunda yazılmış tek bir kışkırtıcı mesajım yok.Bulursan esas ben kendime ban cezası vereceğim.
"Liderliği almak gene bir derbi maçına nasip olacak"
Bu ne demek,bir derbi maçına,bir Fenerbahçe maçına nasip olacak demek değil illaki.En yakın örnek Galatasaray maçı.Sonuçta o da bir derbi.
liderligi gs macıyla almamıstınız o maca yanlıs hatırlamıyorsam lider cıkmıstınız zaten sadece liderligi bırakmadınız o macta fenerbahce bjk macı bjk için bence sezonun en zor macı seklinde gecicek oturmus bir takım fenerbahce sistemi oturmus büyük maclarda nerdeyse pozisyon bile wermeyen bir takım bu kadar emin olma yani bence bu derbide liderligi geri alıcagınızı bide bu işin gs tarafı war onlar 2 macı kazanırlarsa fenerbahceyi yenseniz bile lider olamıcaksınız yani o yüzden biraz iddalı bi laf bence bu ayrıca fenerbahceli ve galatasaraylı arkadaslar gayet normal olarak seviniyolar hiç bir kıskırtıcı mesaj yok yani neden buna karsı cıktın onuda anlamadım sonucta burası bjknin taraftar sitesi deil her takımlardan taraftarlar war kıskırtıcı bir sey yazmadan bence herkes istedigini yazabilir
Yanlış hatırlıyorsun.Liderliği o maçtan sonra ele geçirdik.Tekrar incelemeni tavsiye ederim.
Herkesin düşüncesi farklıdır.Ben Beşiktaş taraftarı olarak galibiyete olan inancımı belirttim bunda anormal bir taraf yok.
Kışkırtıcı olup olmadığı da bir yönetici yorumlamasıdır.Bununla ilgili uyarılık bir durum olursa hesap vermem gereken yer Habip abiden de gördüğün gibi üstümüzdür yani adminlerdir.Anladın sanırım...
msjımı editlemiştim inceleyip baktım yanlıs hatırlamısım kusura bakma ama bence kıskırtıcı bir mesaj yoktu yazılanlarda ben sadece fikrimi yazdım yani bu sebepten dolayı bana göre haksızca kimsenin ban almasını istemedigim için yazdım sadece yanlıs anlamanı istemem :)