Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Sevinenler keyfini çıkarsın 1 hafta.Liderliği almak gene bir derbiye nasip olacak. ;).
Başka hangi derbide bunu yapabildiniz ki ?
4 sene sonra ilk kez lider oldunuz 3 hafta önce. Liderliği almak için hiçbir zaman derbi maçını kazanamadınız :D
_____
Puan kaybını bekliyordum ama yenilgiyi beklemiyordum. Sen gidip İBB gibi takıma 4 defans yapamayan adamla çıkarsan ve ön liberon olmazsa bu sonucu alırsın işte.