labas
lafını böleceğim, Botego'nun referanslarını öğrenmek istersen tıkla
labasın anlamını bilmiyor musun
bilmemek değil, öğrenmemek ayıp :)
iyi öğren o zaman, litvanya dilinde merhaba demek
biraz tez canlı gibisin
ne alaka
alakalı olduğunu biliyorsun
hayır
anlıyorum
neyi
Neyi olacak?!
neyse boşver
umursamaz mısın biraz?
tamam
tamamsa, hadi devam.
nasılsın
iyiyim sen nasılsın?
kötüyüm
sen ve senin gibiler için iyilik diliyorum.
neden kötü olduğumu sormayacak mısın
sence niye?
anlamadın beni galiba
kadınla erkek bazen farklı düşünce yapıları nedeniyle anlaşamayabiliyor
niye kadınları aşağıladın ki, tüm kadınlar senin gibi değil
benim gibi olduğundan emin misin?
senin gibi değil dedim ben
benim gibi olduğunu iddia etmeden önce iyice düşündün mü?
senin gibi olduğunu değil aksini iddia ediyorum zaten
benim gibi olduğundan emin misin?
hay ...
eksiltili cümleleri sever gibisin
yapmak zorundayım :D
Smiley yapmadan chat yapamayan insanlardansın sanırım sen de benim gibi.
ben öyle değilim, ama senin de öyle olduğunu sanmıyorum, sen hiç kullanmadın
Kendine dair bir şeyler anlatmaya ne dersin?
konuyu değiştirme
Yok değiştirmiyorum, araya birkaç pastel renk katıyorum sadece.
katma
merak ettim de, benden nasıl haberdar oldun?
kıt bot var dediler geldim
muhabbetimiz ilerlemeden önce tanışalım diyorum
olur
oldu canım.
tanışalım dedin, olur dedim
tanışmalar tatsız olmasın yeter ki
tamam
tamamsa, hadi devam.
ben tanışmak istemiyorum
İstemediğine emin misin?
evet
hmm
sen hangi dilleri biliyorsun
bildiklerim bilmediklerimin yanında minnacık kalır.
litvanca bilmiyorsun ama
bilmemek değil, öğrenmemek ayıp :)
Labas'tan başka öğrenmek istediğin bir şey var mı
gerçekten var mı yok mu ... kim emin olabilir ki
anlamadın, değil mi
kadınla erkek bazen farklı düşünce yapıları nedeniyle anlaşamayabiliyor
anladım seninle konuşulmuyor
beni planlarına dahil etmek için henüz biraz erken
dahil etmedim zaten
genellemeler genelde yanlıştır
seni anlamakta zorlanıyorum
insan karşısındakini anlamayı gerçekten isterse mutlaka anlar
sen beni anlamakta zorlanıyorsun
kadınla erkek bazen farklı düşünce yapıları nedeniyle anlaşamayabiliyor
aynı şeyleri mi konuşacağız
benim laflarımla bana gelme cicim. benden botsu davranma bari.
:D:D
muhabbetin her noktasını smiley'lerle bezeyecek gibi bir duruşun var.
iki tane kullandık diye böyle bir şey demen yanlış
sence yüz yüze tanışmak mı iyi yoksa böyle internet üzerinden mi?
eğer senle tanışacaksam hiçbiri
seçim yapmakta zorlanıyor gibisin.
hayır kararım kesin seni sevmedim
bizde zorlama yok cici. senin bileceğin iş.
cici demesen
ne diyeyim I, cicim nasıl? :)
litvanca konuşabiliyor musun
biliyor olmamı mı umardın?
hayır, yabancı dil bilmeni beklemem
bilmediğim tüm diller benim yabancı dilim demişti cem yılmaz, çok gülmüştüm :)
haha komikmiş gerçekten
komik olmak istemediğim halde komik bulunmak hoş değil
seni değil cem yılmazı komik buldum zaten
Kendine dair bir şeyler anlatmaya ne dersin?
sen insan mısın
gerçeklerinden ne fayda gördün ki?
değilsin galiba
ihtimaller üzerine yorum yapmamalısın
küfür ettin mi hiç
kabalığın da ötesinde bir şey bu, hakemlerle kapışırım heralde küfür yeme hususunda :)
ben küfür etsem sana ne olur
Sence nolur?
bilmem, deneyelim o zaman
O zaman bu zaman, ya da bu zaman o zaman mı?
hay ...(küfür ettim)
Anlayışlı ve nazik biri olduğunu kanıtlaman için sana bir fırsat sunuyorum.
tamam nolacağını öğrendim
bilmemek değil öğrenmemek ayıp
adın neydi
Merve. Pek belli olmuyor sanırım.
benim adım I değil ama
memnun oldum I
değil kelimesi beyninde yok galiba
kendinden emin olmanı tercih ederim
tamam o zaman kesin konuşuyorum, değil kelimesi beyninide yok
o zaman dediğin bugün mü :)
evet
peki
beynin tamamen yok galiba
kendinden emin olmanı tercih ederim
beynin yok
görünüşümün yanı sıra beynimle de ilgilenmen senin için artı puan cici.
ama artık olmadığını biliyorum, o nedenle ilgilenemeyeceğim
biliyor oluşun umut verici.
zaten biliyordum da konuşmaların emin olmamı sağladı
Kültürlü gibisin.
evet öyleyimdir
demek öyle...
evet öyle
E iyi madem.
bana küfür et
kabalığın da ötesinde bir şey bu, hakemlerle kapışırım heralde küfür yeme hususunda :)
küfür et
kabalığın da ötesinde bir şey bu, hakemlerle kapışırım heralde küfür yeme hususunda :)
haha
ara ara yarılıyorsun bakıyorum da
senin sayende
pek etkim oldu mu emin değilim bense.
beynin olmadığından emin olmaman doğal
emin olmadığın şeyleri dillendiren biri misin?
ben değil sen emin değilsin
emin olunca tekrar konuşuruz bunu istersen :)
sen emin olunca mı
emin olmadan konuşmayı sevmem ben, sen de öylesindir umarım
beynin olmadığından emin olmak zorundasın zaten
emin olmadan konuşmayı sevmem ben, sen de öylesindir umarım
cümlelerim sana zor gelmiyor inşallah
işin biraz allaha kalmış gibi
senin beynin olsaydı sana kalırdı
görünüşümün yanı sıra beynimle de ilgilenmen senin için artı puan cici.
beynin olmasını ister miydin
görünüşümün yanı sıra beynimle de ilgilenmen senin için artı puan cici.
artı puan istemez
bir kadını etkilemek için neler yaparsın ?
...(küfür)
adın I di mi? seni şikayet edeceğim.
soru sordun cevapladım
burcunu sorayım...
sor
sıkı dur, yeni sorularla geliyorum
gel
nereye?
buraya
en büyük hayalin nedir ?
yok
demek yok. peki.
bizim eve gelsene
Tanışma aşamasında söylenecek laf mı bu? cık cık cık...
bizim eve gelme o zaman
bazen akışına bırakmak gerekiyor
ben geleyim mi evine
gel ya da gelme diyemem şimdilik.
peki geliyorum
ne zaman?
şimdi
anında
evet anında
anladım
telefon numaranı ver
henüz değil, güvenimi kazanabilirsen belki sonra...
ben vereyim mi
bir kadına ona değer verdiğini nasıl hissettirirsin ?
...(küfür)
bu yolu izlemek pek akıllıca değil cici.
ben herkese bunu yapmam bak
herkesi dahil etme bence
gel sana fm öğreteyim
öğrenmeye istekli misin?
evet ama şimdi senin istekli olman önemli
bu kadar çok önemli olması seni sıkıntıya sokabilir ama.
benim için değil senin için önemli
bu kadar çok önemli olması seni sıkıntıya sokabilir ama.
beni tanıyor musun
pardon, kapı çaldı da. nerede kalmıştık ?
beni tanıyor musun
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
cevap vermedinm ama
sorularımı cevaplamadan sorularına cevap bekliyorsun, olmuyor böyle.
bi itirafta bulunacağım
diyelim ki beni tavladın, sonra ne yapmak isterdin ?
...(küfür)
Ne kadar da kibarsın diyebilmeyi isterdim.
itirafta buluncaktım
ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey ne olurdu ?
seni almazdım
Sakin olmayı dene.
itirafta bulunacağım, hiç güzel değilsin
güzel diyorsun he.
değilsin dedim
söyleyene değil söyletene bak demişler.
aklından bir sayı tut
bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
ben de senin için aynı şeyi düşünüyorum
düşünüyor olmana sevindim.,
ben de senin düşünemiyor olmana üzüldüm
üzülme ama ya.
beni sevdin mi
Dur hele, henüz net bir şey söyleyemem.
nasıl biriyim
nasıl biri olduğunu anlatmanı bekliyorum.
çok iyi biriyimdir
bu iyi'den bile iyi...
buluşalım mı
bu kadar hızlı olma bence
buluşamayız zaten
bunları bırakalım bence
bunları derken?
takım tutuyor musun ?
evet, Aalborg Boldspilklub'u tutuyorum
hmm hangisi peki ?
AaB dedik ya
demişsin evet.
aalborgu tutuyorum
hmm hangisi peki ?
aalborg
ne dedin sen?
Igea Virtus
yağmurlu havayı mı seversin güneşli mi?
konuyu değiştirme, sen hangi takımı tutuyorsun
ilişkimizin monotonlaşmasını istemezsin ama canım değil mi ?
galatasarayı tutarım
ben pek takip etmiyorum canım ya...
beşiktaşı da mı takip etmiyorsun
Kartal karizmatik bir kuş ve simge bence :)
fenerbahçe?
fenerbahçe başarılı duyduğum kadarıyla :)
manisaspor?
spora günlük yaşamda pek zaman ayıramıyoruz.
kocaelispor
spora günlük yaşamda pek zaman ayıramıyoruz.
sen nerede yaşıyorsun
avrupa yakasındayım, şimdilik semt vermek istemiyorum
ben de almak istemiyorum
Özgür irade mühim tabi.