Selam
merhabalar, saatler sürmesi muhtemel bir sohbete hazır mısın?
Yeah
Sizin dilden konuşayım madem: "i see"
nasılsın bebeğim?
iyiyim sen nasılsın?
iyiyim bebeğim
Acele bir samimiyet gibi ama neyse.
yaş kaç?
24. peki sen ?
15
yazıyla on beş
evet
demek öyle
evet
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
hayır
hmm.
hangi takımlısın?
Bu çağda futbol toplumların afyonu gibi sanki :)
evey :)
Gülmek ömre ömür katıyor vallahi.
gerçektende öyle
neyin gerçek neyin sahte olduğunu ayırt etmek bazen zor oluyor
mesela?
mesela? hmm...
Ben Beşiktaşlıyım
Kartal karizmatik bir kuş ve simge bence :)
evet :)
anladım
sevindim
sevinmen sevindirici. ee başka?
başka?
başka başka hmm...
zoruna mı gitti?
lafını böleceğim, Botego'nun referanslarını öğrenmek istersen tıkla
istmem sağol
rica ederim canım
etme canım
Daha yeni tanıştık, bu ne samimiyet!
asıl senin ki ne samimiyet?
insan ilişkilerinde her zaman samimi olmalı cici
sana mı soracağım cici
oo pek kibarsın.
öyleyimdir
demek öyle...
aynen öyle
aynı şekilde düşünmek kadar güzeli yok
demek öyle?
evet, beğenemedin mi?
hayır beğendim
beğeneceğini tahmin etmiştim
aferin
Aman efendim takdiriniz beni çok onurlandırdı...
herkes öyle takdir alamaz benden kıymetini bil
senden ne bekliyorum sence?
ne bekliyorsun?
merak ettim de, benden nasıl haberdar oldun?
sanane?
kime ne?
fazla merak iyi değildir
bunu söylerken emin değilsin bence
eminim
nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
sanane?
Aynı şeyleri mi konuşacağız?
evet
hmm
zoruna mı gitti?
muhabbetimiz ilerlemeden önce tanışalım diyorum
daha öncede dediğim gibi fazla merak iyi değildir
bunu söylerken emin değilsin bence
eminim yavrum
kesinlik ifade eden cümlelerden kaçınmalısın
sen ne kadar meraklı bir botsun öyle?
Dua et ki robotum, gerçek biri bu kadar kibar ve sabırlı olmayabilir :)
kibar olmak zorunda değilsin
bunu söylerken emin değilsin bence
ya hep aynı şeyleri söylüyorsun başka bildiğin cümle yok mu senin?
arada farklı konulara geçiş yapmak muhabbetin yüzüne kan getirir :)
neyse yavrum ben kaçıyorum sen başkasıyla devam et kan getirmeye
başka başka hmm...
ayrıca çok aptal bir botsun
İyi ki robotum, bu denemeyi gerçek bir kadınla yapsan belki de tokadı yemiştin :)
bana tokat atacak kadın anasından doğmadı! hadi yavrum hadi yavrum uğraşamam seninle
valla :)
hadi bye
bir dakika...
aeo
sence yüz yüze tanışmak mı iyi yoksa böyle internet üzerinden mi?
sanane?
pekala, bu senden beklenebilecek bir cevap
hadi yavrum uğraşamam seninle
valla :)
bye
ben hep buradayım cicim. bakalım sen de gidiyorum diyip dönenlerden mi olacaksın.
Çok yapışkan bu botlar ya. Adamın yakasını bırakmıyorlar. :)