ua_boys of hell Tribünler çok dik biraz alçaltıp uzatırsan güzel bide ultrAslan'lar köşede güzel durmamış, saha kenarlarını tamamen çim yap tribünler tamamen kırmızı olsun biraz fazla şey istiyorum ama sanki böyle daha güzel olacak
By_HaCKeR Yoo Fazla Bişey İstemiyon O Ultraslanlar Zaten Alisamiyendeki Gibi Yazılarla Çevrili Olucak Stadın Koltuklarının Özhan Başka Yazın Çıkan Bi Habere Göre Bi Stadınkini Begenmiş Ordada Griydi Diye Gri Yaptım Kırmızılarıda Ben Aralara Kattım Göze Hoş Görünsün Diye Şimdilik Böyle Çıkıcak Ama Güncellemede Çok Daha Yeni Eklentiler Eklenicek ;) Saol Yorum İçn
Yasin KAYA Kardeşim başlangıç için güzel bir çalışma olmuş.Yalnız stadın gerçeğini biraz daha incelemen lazım.Daha iyi yapabilirsin bence.Ve sana bir tavsiyem daha var.Koltukları artık 3 boyutlu yapsan daha iyi olur.Yine de güzel çalışma olmuş eline sağlık.
ultrAslan BH Orjinal Mesajı Yazan: 34_34 abi stad mükemmel olmus ama bi sorum olcak stadi setup.exe mi olcak ya importlicakmiyiz kardeş stad daha çıkmadı ki mehmet sanıyorum bi sorunla karşılaştı
Murat_ozkan benim bildiğim kadarıyla bu stadı oyuna atılmasında sorun olduğu için bu stad aylar öncesinden mazi oldu yani stad olmayacak diye biliyorum
By_HaCKeR Evet Arkadaşlar Herkesten Özür Diliyorum Stadı Oyuna Aktaramadım Bundan Dolayıda Stad Çıkamıyıcak Hepinizden Özür Diliyorum
ua_boys of hell Orjinal Mesajı Yazan: WE ARE THE ONE önemli değil kardeşim biz çok alıştık artık böyle şeylere tabi alıştık olm önüne gelen başlayıp bitirmio boşuna heyecan yapıoz