Evet Arkadaşlar Peste İyice Geliştiriyoz Kendimizi Stad Çiziminede Başladık Artık.Yanlız Eksiklerim De Bana Yardımcı Olacak Bi Kişi Arıyom İnş Bulursam Oyuna Eklemeyide Öğrenicem
.Neyse Fazla Uzatmıyim İşte İlk Ssler:::


Yorumlar Lütfen
Ve Stadyum İşinden İyi Anlayan Bi Arkadaş Lütfen Bana Yardımcı Olabilirmi Oyuna Aktarma Vs Bikaç Bişey Daha Var Bilen Birileri Lütfen İlgilensin