şimdi ben lisans yamasını yükledim folder 1 e kaydettim bende folder 5 e kadar var
olmadı ama sonra eski attığım gollere bakıyordum sadece folder1 deki takımların orjinal olduğunu gördüm
ama eski attığım gollerde
şimdi maç yapsam yine sahte formalar ben folder 5 e mi kaydedecem