Orjinal Mesajı Yazan: ERNESTE
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FMPlayer94
İndirdim süper olmuş ancak tuşlar biraz farklı.A'ya basıyorum şut çekiyor.Onu settings'ten ayarlamıştım.Settings'te benim ayarlarım gözüküyor.Ama oyunda A'ya basınca şut,D'ye basınca orta.Onu nasıl halledebilirim acaba?
ozaman indirdiğin yama içinde setins olcak onu ordan al yedek yap oyun içinden değiştire bilirsin oyun içinden değiştirmayi dene
Abi baktım ama o dosya dat dosyası onu nasıl değiştircem?