Darkmute **PES 2008'de üçüncü formayı nasıl kullanacağım. Kıtserver'da var ama oyunda nası açcam. Pes6 space tuşuna basınca değiştiriyordum . Bunda olmuyor.**
bugra1c kardeşimmm winrar dan dizine çıkarırken eksik çıkarmışsınnn ondan oluodurrrrrr bir daha indirip dikkatlice yaparsan olur....
ROBERTO.CARLOS **Allah 1000 kere razı olsun çok teşekür afs zor geliyodu star tv falan hepsini import gerekmeden yaptım çokkkkk teşekkür**
burakizmir123 bana yardımcı olurmsunuz bn stadyum indirdim 12tane bin dosyası var bunları nereye kopyala yapacağım, kitserver kurdum yardımcı olursanız sevinirim.
mehmetsk40 kardeşim çalışman için sağol ama bir türlü yamaları bu programla uygulaamadım resimli anlatsan olur mu seettingsi de kitseverin içine kopyaladım yine olmadı
krallear006 http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=100388&pagenumber=1&perpage=10 bakın arkadaslar bu kardesimizin acmıs oldu konuda kitserver bulunuyo bide onu indirin deneyin cunku kendi verdimle bende yapamadım sonra bu indirmis oldunuz kitserveri pes 2008in bulundugu klasore atın ve setup yapın ondan sonra yamalarınızı imgnin iciine kopyala yapıstır yaparak halledebilirsinzi benden bu kadar NOT:sadece cv_1 cv_0 ve rv_e de calısıyo bildim kadarıyla