Orjinal Mesajı Yazan: krallear006
aradım bulamadım siliyosanzı silin ""ben birilerine yardımcı olur diye vermisitim"" siz bilrsiniz
Evet geçekten işe yaradı. Çünkü her yerde görüyordum fakat kitserver ne bilmiyordum, sağolasın. Yalnız bu gerçek img klasöründeki kullanmadan kitserver'ın içindeki nası kullanıo. Oyun bozulmuyo mu. Pc ye zarar vermiyo mu ?
SETUP'a tıklıyorum. HELP , INSTALL , REMOVE geliyor. Fakat sadece ""help'e"" tıklayabiliyorum. "The most common mistake when trying to install Kitserver is that
you didn't extract all the files from the zip file to your installation
folder of PES2008 but try to start the setup.exe from
elsewhere. This is NO usual installer like other programms have.
You have to extract the files manually.
For more information on what Kitserver is, what you can do with
it and how you install it correctly, please read the manual.html
which is located in the in the "docs" subfolder.
Do you want to open the manual now? " diye bi soru gelio evet diyorum hiç bir değişiklik yok . Install butonu neden çalışmıyor?