OziLy Evet arkadaşlar son maçlar ve bu arada Metin Kurt'un durumu Semih Şentürk gibi oldu.Bende Kezman yerine Yusuf Tokaç sakat Metin Kurt coşuyor her maçta ama yusuf tokaç'ın sakatlığı bitince kararsız kalıcam:D
Ali GEMICI **amaan salla ya ne olacak kazan yeter ;) ( ne demişler 1-0 olsun bizim olsun ama seni anlyorum zevk alamıyorsundur ;) ... ) **
OziLy Arkadaşlar dershane nedeniyle 2 gündür oyuna giremedim neyse bu akşam veya yarın 14:00 dan sonra gönderirim
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ Öf ya yine 1 gollü maçlar başladı; ozan cım 1-0 olsun senın olsun boşver sonuçta amaç 3 puan :D:D
OziLy Çıkarım da böle hakemler olursa 2 puan farkla liderim ama pes yani bu da ofsayt değil ise ne ofsayttır acaba
OziLy Yok hakem başka:D 1 lig kaldı ve vermeyi unutmuştum; Transferler +Sergen ve Özgür Bayer.Bu arada eski takım arkadaşları yine takım arkadaşları