Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_
Arkadaşlar emre toraman anlaşamadı ne yapayim sizce adam 2500+6k istiyor ben ise ancak 1900 verebiliyorum anahtar oyuncu olsa bile.Sizce ne yapayım?Son görüşme istedi.
Sınırları zorlayabilirsin
Maç başına para, gol bonusu, Minimum serbest kalma maddesi, Yükselme olmazsa belli bir paraya serbest kalma, (Bi de artık düşemeyeceğine göre sırf kandırmak için düşme halinde serbest kalmayıda ekle ve 0 yap). Görüşmeye geliyosa hala parayı daha çok önemsiyodur. sen de verebileceğini verirsin.