Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank
Tarık güzel maçlar çıkarmışsın inşallah chelsea yi geçersin
Saolasın.Olmadı seneye inş.
Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
Fevkaladenin fevkinde maçlar
Eyvallah.
Orjinal Mesajı Yazan: Mert__
ust uste bi iki mac daha kazansan en azından takımın moreli yerine gelir istikrar saglarsın..
Bencede ama olmuyo Rakitic sakatlanınca takımın dengesi bozuldu.
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
tarık chelsea yi mutlaka gececeksın ama ılk yarıdan gol bulman lazım kardeşim utandırma bızı yen chelsea yi
İlk yarıda 2 gol buldum Cemil Abi ama olmadı seneye inş.
Orjinal Mesajı Yazan: Tss_hami
Chelsea 'yi eleneceğini düşünüyoruz:)Bizi utandırmazsın;)
Eleyemedim Hami.Ama birgün mutlaka karşıma çıkacaklar.
Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17
chelsea zor maç başarilar
Sende saol.
Orjinal Mesajı Yazan: Gencteamsah
celsea evinde gecersin inaniyoruz sana
Bu sefer olmadı.
Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
Evt çhelsea yı evinde gecersin inanıyoruz sana
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
chelsea yı gecıceksın tarık
Sizde saolun ama geçemedim.Başka bahara....
OLMADI!!!

Schalke 04 baştan sona üstün oynadığı karşılaşmayı 2-1 kazanmasına rağmen deplasman golü kuralıyla Şampiyonlar Ligi'nden elendi.Takımın elenmesi sonucu taraftarlar,oyuncular ve teknik heyet üzüntüye boğuldu.Maçtan sonra bir basın toplantısı yapan Tarık YAZICI şunları söyledi:" Elendiğimiz için çok üzgünüz. Maçta çok iyi oynadık ve nitekim kazandık.Ama gol yemememiz lazımdı,olmadı.Artık lige dönüp önümüzdeki maçlara bakacağız."
SCHALKE MORAL BULDU

Kupadan elenmenin üzüntüsüyle Wolfsburg deplasmanına çıkan Schalke rahat kazandı.Milli futbolcumuz Halil Altıntop'un yıldızlaştığı maçta Wolfsburg'un tek golünü ise Ricardo Costa attı.
RAKİTİC 2 AY YOK!!!

Schalke takımının yıldız oyuncusu Ivan Rakitic yapılan antrenmanda sakatlandı.MR ı çekilen oyuncunun sahalardan 2 ay uzak kalacağı öğrenildi.Bu gelişmenin Schalke 04 takımını olumsuz etkileyeceği düşünülüyor.
ÇIT YOK !

Evinde oynadığı maçlardaki üstünlüğü ile tanına Schalke 04 takımı zayıf rakibi Bielefeld ile 0-0 berabere kalıp şampiyonluk şansını zora soktu.Rakitic'in yokluğu daha ilk maçtan belli oldu.
SESSİZLİĞE DEVAM!

Ligde en son maçında evinde berabere kalan Schalke 04 bu sefer Cottbus deplasmanından da beraberlikle ayrıldı.Baştan sona üstün bir performans sergileyen Schalke takımı son vuruşlarda etkisiz kalınca sahadan 1 puanla ayrıldı.Rakitic'siz olmuyor.
DARBE!!!

Ligde son 2 haftada 4 puan kaybedip şok yaşayan Schalke'ye bir darbede Dortmund'tan geldi.VELTINS-Arena'da 60.000 taraftarının önünde 2-1 yenilerek kahrolan Schalke şokta.Ligde 2.liği Dortmunda kaptı.Schalke şu anda 3. durumda .Son 3 haftada alınan kötü sonuçlarda şüphesizki Rakitic'in yokluğu büyük bir etmen.