Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
1)Piatti,El-Moubert,Falcao güzel;)
2)Kuranyi kaça ve kime gitti?
Kuranyi 7.7 M'a Milan'a gitti.
Orjinal Mesajı Yazan: frkntmac
transferler çok iyi yeni sezonda en az 2.lik bekliyorum.Aslında 1.lik beklerdimde bende dortmund la kariyer kurmuştum fc bayern in nasıl bi takım olduğunu ordan biliyorum onun için işin çok zor
Evet,gerçekten işim çok zor.
Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
Schwartz yeter :) Tebrikler güzel transferler yapmışsın.
:) İnan aklıma sen geldin alırken:D
---
Ve Lulinha

Schalke 04 transferde hız kesmiyor.Şimdide yeni Ronaldinho olan Lulinha'ya 6 M karşılığında imza attırdı.Bu transfer taraftarlar arasında coşkuyla kutlandı.