tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ Tarık ben seni tanıyosam Schalke'yi bırakıp Manchester'e gidersin :D Yapar WALLA :D
Norwayboy tarık başarılar ii gidiyorsun manU ye gidersen artık ne biliim garip olur:d kuranyi mükemmel başarılar
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA tarık arada bir yenileceksın tadı çıksın dımı :D Öyle de Cemil Abi 2 kere öne geçip yenilmek çok koyuyor. Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Jose Torres Sanz tebrikler saol Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Henüz yeni gördüm kariyeri Tarık'çım.Başarılar ve sonuçlarda gayet güzel;) Saol Eren Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ Tarık ben seni tanıyosam Schalke'yi bırakıp Manchester'e gidersin :D O kadar da değil.Ama düşünebilirim:D
Roy Keane Tarık sonunda kariyerin devam ediyor bea..Hannover maçını takma kafana arada olur böyle şeyler..
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Tarık sonunda kariyerin devam ediyor bea..Hannover maçını takma kafana arada olur böyle şeyler.. ?
Ottoman Beyler Cumartesi akşamı ss ler gelecek inşallah .Uzun bir ara veriğim doğru ama bazı problemler yaşadım.Kusuruma bakmayın.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Beyler Cumartesi akşamı ss ler gelecek inşallah .Uzun bir ara veriğim doğru ama bazı problemler yaşadım.Kusuruma bakmayın. ne kusuru tarık ayıp ediyon;)
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Tarık Cumartesi Gecesi olacak SSler Hala Yoq:p mert doğru söylüyo tarık ssler yok:S