Ottoman Ya beyler kusura bakmayın bazı sorunlar çıktı .Format attığım için 8.0.2 i bende yok indiriyorum.Eğer indirmezsem oyunu acamıycam .O yüzden yarın ss koyacam inş.
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster tmm tarık bekliyoruz yarın ssleri
Ottoman Ve zafer!!!! Müthiş oynadığımız maçı almasını bildik veliderlik için büyük bir avantaj sağladık.
Ottoman Grupta 2. olmamızı sağlayan maçta rahat bir galibiyet aldık. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 2 kere öne geçtiğimiz maçı verdik.Neuer beni düşündürüyor... Arkadaşlar bu haftalık bu kadar.Haftaya yeni ss lerle görüşürüz.
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA tarık arada bir yenileceksın tadı çıksın dımı :D dogru söylemişsiin cemil abi ya benim juve kariyerinide sırf bu yüzden bırakdım :(
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA tarık arada bir yenileceksın tadı çıksın dımı :D dogru söylemişsiin cemil abi ya benim juve kariyerinide sırf bu yüzden bırakdım :( arada bir yenilmeden olmuyo ben ispanyadayım çok çekişmeli sevilla ile beraberlik deportivo maçı ünlü maç 5-4 lük real madrid 1-1 levante ye 1-0 yenilinci sinirlendim oyuna dahada bir bağlandım lig de kötü ama kupalarda ve avrupada mütiş