Başarılar dilerim.
Gruptan çıkarsın, ancak ilerki turda umarım bana olduğu gibi Barcelona gelmez. İlk maç 1-0 yenip ikinci maç 9-5 yenilmiştim:)
Kuranyi'nin maşallahı var aman nazar değmesin. Ligde şampiyonluk beklemiyorum açıkçası, Bayern bu kadroya sahipken, ancak ikinci olursun.