RCE Olcan Adın olmamış..İbrahim abinin yaptığı tamamen ideal..Bu pek benzememiş.Geri kalan ikisi güzel
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: MEHMET_TOPUZ_66 mert tek kelimeyle sen bir dehasın süper emğine sağlık ... :confused: Mert face'ler pek olmamış biraz daha üzerlerinde uğraş bence.
Smertus Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: MEHMET_TOPUZ_66 mert tek kelimeyle sen bir dehasın süper emğine sağlık ... :confused: Mert face'ler pek olmamış biraz daha üzerlerinde uğraş bence. Haklısın Mert abi,hepsi aceleye geldi.Sağol yorumun için.
38_YUNUSO_38 Orjinal Mesajı Yazan: Diego Ribas De Cunha Daha İyi Olmaz Eline Sağlık. bencede emeğine sağlık ...