Smertus Orjinal Mesajı Yazan: Andrey Arshavin Msn'de söylediklerimi yapmamışsın sankim :o Söylediklerini dikkate alarak resime göre düzenledim.Bunu da beğenmediysen yapacak birşeyim yok artık.
_AsiRuH_ Holosko'nun takımında olduğu için bi kaç maçını izlemiştim oradan biliyorum bu oyuncuyu güzel yapmışsın valla Mert ellerine sağlık. Ama alnın sağ tarafı neden öyle karanlık ?
mamaci Orjinal Mesajı Yazan: mamaci Bursaspor'dan Volkan Şen'in facesini yapar mısın ? Volkan Şen resimleri ekliyorum..Biraz küçük ama yapabilirsen çok iyi olur... http://img13.imageshack.us/my.php?image=4204u.jpg http://img13.imageshack.us/my.php?image=37775d646433419abe2e547.jpg http://img13.imageshack.us/my.php?image=sen08.jpg