alptug_1p1 peki bunları hangi programla yapıyorsun aradım ama ben bulamadım bu sırada harika olmuşlar özellikle galatasarayın 100.yıl olanı süper
cimbomlueray photoshop tan yapıyorum. sitede sabit konularda temalar var ordan kaptanlık bantlarını yükledim ve şimdi yapıyorum ;) bu arada yeni bantlar ADİDAS: NIKE:
HacKing bu kaptanlık pazu bandını armband masterla değişiyor değil mi ben kendime yaptım ama gs için maçta yine o sarı kırmızı band çıktı
EfSaNe_68 Lütfen CeVaP !!??!! Biz bunlari Hangi prg.la oyuna atiyoruz cünki bende cm08 var ama onda boyle bisi yok?!?!!